Skip to main content

Onze werkwijze.

4 stappen
om impact te maken.

Een nieuwe website, nieuwe huisstijl of videoproductie, dat kan allemaal. Maar voordat we praktisch aan de slag gaan, kijken we graag even met je naar de basis, de kern van jouw organisatie of je project.

Door onze jarenlange ervaring, weten we dat je goed zit als je op een gegeven moment niet meer uit kan leggen waarom je iets doet. En dát dan vastleggen in woorden, kleuren, vormen of (bewegende) beelden… Daar helpen we je graag bij!

Stap 1

Ontdek jouw verhaal

De eerste stap is, ontdek jouw verhaal. Bij jouw verhaal hoort ook de boodschap die jij wilt schrijven en je bepaalt je strategische plan om je boodschap over te brengen. Dat begint allemaal bij het analyseren en beschrijven van je doelgroep. Heb je jouw verhaal nog niet duidelijk? Dan helpen we je graag verder.

Stap 2

Kom in beeld

Heb je jouw verhaal al duidelijk? Dan ga je naar stap 2. Je bekijkt wat je nodig hebt om in beeld te komen. Bepaal de juiste marketing- /communicatiemiddelen die passen bij jouw doelgroep. Zorg dat deze middelen ook geproduceerd worden. Denk altijd aan de herkenbaarheid van je bedrijf, dit doe je bijvoorbeeld met een consistente vormgeving, huisstijl. Ook daar helpen wij je graag mee verder.

Stap 3

Voer campagne

Je hebt je marketing-/communicatiemiddelen vormgegeven, je strategie en boodschap is bepaald. Nu is het moment om campagne te voeren. Verspreid jouw boodschap met de bij stap 1 bepaalde strategie. Mobiliseer jouw netwerk bij het verspreiden van de boodschap en blijf meten hoe jouw campagne loopt. Zo kun je nog op tijd bijsturen wanneer dit nodig is. Meet de hele campagne wat het effect is. Dat zorgt ervoor dat je meer inzicht krijgt in jouw doelgroep en jouw campagne.

Stap 4

Krijg interactie

Communiceer actief met je klanten. Wat willen ze, wat verwachten ze en heb je er aan voldoen? Vraag ook feedback en formuleer verbeterpunten voor jouw campagne. Help jouw tevreden klanten ambassadeurs te worden door iets te geven wat ze kunnen delen. Houd je klanten tevreden en verwen ze een beetje. Jouw klanten zijn allemaal VIP’s (very important people) behandel ze daarom ook zo.

We maken graag kennis!

Wil jij met jouw missie de wereld verbeteren? En heb je ondersteuning nodig op het gebied van identiteit, strategie, grafische vormgeving, (video)content maken, marketing of communicatie? Wij helpen je graag.